REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Iluzjon inwestycja
Pokaż inwestycję
Iluzjon
Bydgoszcz, Filmowa 8
Nowy Wyszogródinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowy Wyszogród
Bydgoszcz, Wyszogród, Fordońska 408
Sycylijskainwestycja
Pokaż inwestycję
Sycylijska
Warszawa, Sycylijska
Małokackainwestycja
Pokaż inwestycję
Małokacka
Gdynia, Małokacka
Rembertowska Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Rembertowska Park
Poznań, Grunwald, Rembertowska 17
Urzeczeinwestycja
Pokaż inwestycję
Urzecze
Bydgoszcz, Naruszewicza
Wspólna Zachodniainwestycja
Pokaż inwestycję
Wspólna Zachodnia
Białystok, Kawaleryjskie, Wspólna
Koralowe Osiedleinwestycja
Pokaż inwestycję
Koralowe Osiedle
Lublin, Węglin Południowy, Koralowa 29
Osiedle Paderewskiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Paderewskiego
Bartoszyce, Działki, Paderewskiego 22
Nowe Plantyinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowe Planty
Chorzów, Chorzów Stary, Jałowcowa
Przemysłowa 10inwestycja
Pokaż inwestycję
Przemysłowa 10
Lublin, Przemysłowa 10
Strumykowainwestycja
Pokaż inwestycję
Strumykowa
Warszawa, Strumykowa
Willa Magnoliainwestycja
Pokaż inwestycję
Willa Magnolia
Siechnice, Magnoliowa
Perspektywa Czechówinwestycja
Pokaż inwestycję
Perspektywa Czechów
Lublin, Wojtasa
N15inwestycja
Pokaż inwestycję
N15
Żyrardów, Gabriela Narutowicza 15
Arkada Business Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Arkada Business Park
Bydgoszcz, Bartodzieje, Fordońska 2
Działka pod fotowoltaikę w gminie Grabicainwestycja
Pokaż inwestycję
Działka pod fotowoltaikę w gminie Grabica
Majków Średni, Gmina Grabica
Aleje Jerozolimskie 86/88inwestycja
Pokaż inwestycję
Aleje Jerozolimskie 86/88
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 86/88
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
W 2023 roku biura w Polsce będą droższe, a ich dostępność w topowych lokalizacjach największych miast mniejszaartykuł
Pokaż artykuł
W 2023 roku biura w Polsce będą droższe, a ich dostępność w topowych lokalizacjach największych miast mniejsza
Podwyżki kosztów wynajmu biur, ograniczona dostępność powierzchni w budynkach o wysokim standardzie zlokalizowanych w centralnych obszarach biznesowych oraz niski poziom nowej podaży to główne wskaźniki, które będą miały wpływ na kształtowanie się sytuacji w sektorze w 2023 roku.
REKLAMA